A 136 lóerős francia újdonság 360 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik.
A Citroën júniusban mutatta be a C4 és a C5 X közé ékelődő új modelljét, a kicsit hamarabb debütált Peugeot 408 testvérének tekinthető C4 X-et.
Az újdonság egyelőre nem érhető el a magyar konfigurátorban, de a németben már igen, első körben tisztán elektromos változatban.
A Citroën ë-C4 X Feel alapfelszereltséggel 37 540 eurón (15,3 millió forint) nyit, a másik végletet pedig a fullextrás Shine Pack jelenti a maga 41 340 eurós (16,9 millió forint) árával.
Az ë-C4 X mozgatásáról egy 136 lóerős és 260 Nm-es villanymotor gondoskodik.
A 11-100 kW-os teljesítménnyel tölthető, 50 kWh-os akkumulátorral szerelt és 360 kilométeres WLTP-hatótávú elektromos kivitel 9,5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 150 km/h.
A 0,29-es légellenállási tényezőjű újdonság 4,6 méter hosszú, ily módon 26 centiméterrel hosszabb, mint az azonos tengelytávolságú C4.
A MyCitroën Drive Plus infotainment rendszer az általunk már alaposan letesztelt C5 X-ből érkezett, az 510 literes csomagtartó pedig 130 literrel öblösebb a C4 puttonyánál.
A Spanyolországban gyártott C4 X 100 és 130 lóerős 1,2 literes 3 hengeres turbós benzinmotorral, illetve 130 lovas 1,5 literes 4 hengeres turbódízel egységgel is elérhető lesz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.