A bőven 800 lóerő feletti SUV-nak kevés igazi riválisa lehet a sebességkorlátozás nélküli német autópálya-szakaszokon.
Az Audi kupés hangulatú szabadidő-autójának, az általunk is alaposan letesztelt Q8-nak a legsportosabb kivitele nem más, mint a 600 lóerős teljesítményű, illetve 800 Nm nyomatékú RS Q8.
A Wheelsandmore azonban azokra is gondol, akik ennél komolyabb produkcióra képes RS Q8-ra vágynak, számukra készült ez az új tuningverzió:


A 4 literes biturbó V8-as benzinmotor teljesítménye 840 lóerőre, nyomatéka pedig 1100 Nm-re nőtt.


A 295/30 R24-es, illetve 355/25 R24-es sportgumikon gördülő csúcs Q8 végsebessége 305-ről 333 km/h-ra emelkedett.


A 40 ezer eurós tuningot kapott, Akrapovič kipufogóval és karbonfékkel szerelt RS Q8 gyorsulási adatairól nem szól a fáma. Viszonyításképp, a gyári alapmodell 3,8 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és 13,7 másodperc alatt tudja le a 0-200-as sprintet.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.