A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
A mindössze 499 példányban gyártott és a Ferrari 812 Superfast technikájára épülő különlegesség Rosso Corsa fényezésű és fekete díszítéseket visel magán, a látványos kovácsolt könnyűfém-felnik pedig elöl 21, hátul 22 colosak.
Az egyedi aerodinamikai csomagot és nemcsak hangos, hanem egyben látványos sportkipufogót kapott Monza SP2 6,5 literes szívó V12-es benzinmotorja kicsit erősebb lett. A 810 lóerős teljesítmény 830 lóerőre növekedett, és az eddigi 719 Nm helyett immár 740 Nm nyomaték áll rendelkezésre.
A mindössze 1,15 méter magas és 1,5 tonna tömegű tuningolt Ferrari menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek. Emlékeztetőül, a gyári alapmodell 2,9 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra és 7,9 másodperc alatt tudja le a 0-200-as sprintet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.