Megérkezett a japán gyártó nagyobb szabadidő-autójának hatodik generációja.
A Honda 1996-ban dobta piacra a CR-V (Comfortable Runabout Vehicle) első generációját, melynek általunk is alaposan letesztelt ötödik nekifutása 2016 óta van velünk. És most leleplezték az elsőtől az utolsó csavarig új hatodik generációt:
Az újdonság 7 centiméterrel hosszabb az elődjénél, a tengelytáv 4 centiméterrel növekedett, az A-oszlop 12 centiméterrel hátrébb került.
A műszerfal az általunk nemrégiben kipróbált tizenegyedik generációs Civicet juttathatja eszünkbe. A kormány mögött egy 7 colos digitális műszeregység található, a középső érintőkijelző kiviteltől függően 7-9 colos képátlójú, az opciós prémium Bose hi-fi 12 hangszóróval bír.
A 4,69 méter hosszú új CR-V-t 18-19 colos kerekekkel szerelik. Az amerikai piacon 190 lóerős 1,5 literes turbós 4 hengeres, illetve 204 lovas 2 literes 4 hengeres hibrid hajtással debütál a modell, Európába a későbbiekben várhatóan csak hibrid verzióban érkezik majd meg a CR-V.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.