Hosszú és áramvonalas karosszéria, izmos V12-es motor, alacsony tömeg – körülbelül ez az újdonság receptje.
A Pagani 2011-ben a legendás Zonda utódjaként mutatta be a Huayrát, melyből most egy vadonatúj hosszított változat érkezett Huayra Codalunga néven.
Az alapmodellnél 36 centiméterrel hosszabb újdonság kiváló aerodinamikai jellemzőkkel rendelkezik, miközben a tömege mindössze 1 280 kilogramm.
A meghajtásról egy 840 lóerős teljesítményű, illetve 1 100 Nm nyomatékú biturbó V12-es benzinmotor gondoskodik, mely egy alig 4,4 kilogrammos kerámiabevonatú titánkipufogón keresztül ordít bele a világba.
A hétfokozatú szekvenciális váltós Huayra Codalunga 265/30 R20-as, illetve 355/25 R21-es Pirelli P Zero Corsa sportgumikon gördül, nagy teljesítményű Brembo féktárcsái pedig 410x38, illetve 390x34 milliméter méretűek.
A 7 millió eurós, vagyis mintegy 2,8 milliárd forintos olasz szupersportkocsiból mindössze 5 példány készül, és ezek már mind el is keltek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.