A Lamborghini Huracan Tecnica a gyártó szerint a hosszú utakra való túraverziója a cég sportmodelljének.
A Huracan Tecnica lehet, hogy közutakra való, de a radikális stílusa kellően szembetűnő így is. Fontos, hogy a modell dizájnjának ihletadója már a hibrid Lamborghini Sian, ami a jövőbeni modellek meghatározó arculatát mutatja. A Huracan korábbi változatához képest – a versenysportos STO-hoz és a belépőszintő EVO RWD-hez –, másmilyen első, hátsó lökhárítót és fényszórókat kapott, új a motorburkolat, a hátsó szárny és a kipufogóvégek. Az egyedi dizájnú hatküllős kerekek is az alapfelszereltséghez tartoznak.
A Lamborghini egyébként is azt ígéri, a Huracan Tecnica több mint 200 új külső színváltozattal készülhet az Ad Personal progam keretében, ami azt a célt szolgálja, hogy a vevők minél egyedibb autókat rendelhessenek.
A Huracan Tecnica a motortérben ugyanazt a 640 lóerős 5,2 literes turbó nélküli V10-es motort és duplakuplungos sebességváltót használja, amilyen a Lamborhini Huracan STO-ban van, és itt csak hátsókerék-hajtás jár az autóhoz, ugyanakkor itt is megjelenik a hátsókerék-kormányzás, amely nagy tempónál növeli a kanyarstabilitást.
A kocsi tömege mindössze 1379 kilogramm, valamivel könnyebb, mint az alap RWD Huracan. Ennek eredményeként a 0–100 km/h-s sprintje 3,2 másodperc. A végsebessége 325 km/h. A műszaki változtatások közé tartozik a fékhűtés rendszerének fejlesztése, és a kipufogórendszer módosítása is, leginkább az egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírások miatt.
A Lamborghini a bemutató kapcsán az újdonság árát még nem hozta nyilvánosságra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.