A kompakt méretű szabadidő-autóból az első generáció négy éve mutatkozott be.
A Volkswagen T-Roc rövid időn belül a márka egyik legfontosabb autója lett egy olyan szegmensben, amelyben talán a legnagyobb a versengés Európában. Az SUV-ból több mint egymillió példányt értékesítettek 2017 végi érkezése óta, most pedig frissítsék a modell arculatát.
Ennek fontos eleme, hogy egyszerre kapta meg az új megjelenést a normál változat, az egyedi autóként a piacon lévő kabrió, a SUV T-Roc Cabriolet, illetve a sportos R-Line is.
A leginkább releváns módosítások az elülső részen összpontosulnak: alapfelszereltség lett a LED-es fényszóró és sötétített hátsó lámpák. A hűtőrácson lévő, a Volkswagen logójához csatlakozó fénycsík is újdonság, a wolfsburgi modellek újabb generációjának egyik ismertető jegye.
A kabintérben a műszercsoportot áttervezték, az utastér infotainment-kijelzője is modernebb lett és némileg át is helyezték. A Volkswagen javított bizonyos felületek minőségén is a párnázott és puha felületek növelésével. A Digital Cockpit műszercsoport mostantól az alapfelszereltség része. Ez alapból 8 colos TFT képernyőt jelent, de választható a nagyobb, 10,25 col méretű Digital Cockpit Pro műszercsoporttal is.
Az új T-Roc három benzin- és két dízelmotort kínál. Benzinesként 1,0 literes, 110 lóerős háromhengerest, egy 1,5 literes, 150 lóerős négyhengerest, valamint egy szintén négyhengeres, 2,0 literes, 190 lóerős változatot. A kínálatban továbbra is megtalálható a 117 LE-s négyhengeres turbódízel elsőkerék-hajtással vagy 193 lóerősként összkerékhajtással. A T-Roc R-t pedig a kétliteres, turbófeltöltős, négyhengeres motor hajtja 300 LE-s teljesítménnyel és 400 Nm nyomatékkal.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.