Teljes a minimalizmus az autóiparban, eltűntek a színek.
Az autóipar a villamosítást egyfelől teljesen új identitás felépítésére is használja. Ennek kapcsán nem meglepő, hogy szinte valamennyi gyártó átszabta az emblémáját a közelmúltban.
A Volkswagen a Kia, a BMW, a Nissan, a Mini, a Citroen, az Audi, a Toyota, a Renault és a napokban éppen a Volvo tette közzé újfajta logóját. Egységesen elmondható rájuk, hogy jellemzően az egyszerű dizájn és a monokróm a divat most.
A General Motors csoportszinten már korábban változtatott, most a luxusmárkájuk a Cadillac is megkapta az új orrdíszt, amely a 2023 -as Cadillac Lyriq EV-nt tűnik majd fel először.
A Cadillac színes címere is marad egy darabig, mert a vállalat szóvivője a Fox News Autosnak elmondta, hogy a Cadillac belső égésű motorral szerelt modelljein még a klasszikus, színes keresztekkel átszőtt márkajelet lehet majd látni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.