Autó hvg.hu 2021. október. 08. 04:24

A Cadillac is újított az emblémáján

Teljes a minimalizmus az autóiparban, eltűntek a színek.

Az autóipar a villamosítást egyfelől teljesen új identitás felépítésére is használja. Ennek kapcsán nem meglepő, hogy szinte valamennyi gyártó átszabta az emblémáját a közelmúltban.

A Volkswagen a Kia, a BMW, a Nissan, a Mini, a Citroen, az Audi, a Toyota, a Renault és a napokban éppen a Volvo tette közzé újfajta logóját. Egységesen elmondható rájuk, hogy jellemzően az egyszerű dizájn és a monokróm a divat most. 

A General Motors csoportszinten már korábban változtatott, most a luxusmárkájuk a Cadillac is megkapta az új orrdíszt, amely a 2023 -as Cadillac Lyriq EV-nt tűnik majd fel először.

Cadillac

A Cadillac színes címere is marad egy darabig, mert a vállalat szóvivője a Fox News Autosnak elmondta, hogy a Cadillac belső égésű motorral szerelt modelljein még a klasszikus, színes keresztekkel átszőtt márkajelet lehet majd látni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.