A közel 300 lóerős motornak köszönhetően a méretes szedán alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Michelisz Norbert egészen a közelmúltig egy 5 ajtós kompakt Hyundai i30 N-nel versenyzett, idén azonban egy Elantra N szedánra váltott a himesházi pilóta. És most megérkezett ennek a versenyautónak az utcai változata, íme:
Az egyes piacokon i30 N Sedan néven forgalmazott, 4,67 méter hosszú Elantra N mozgatásáról egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely 280 lóerős teljesítményt, illetve 392 Nm-es nyomatékot ad le az első kerekekre.
N Grin Shift módban rövid ideig nagyobb töltőnyomást kapunk, ami 10 lóerős teljesítménytöbbletet jelent.
A hatfokozatú kézi-, illetve nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóval rendelhető újdonság 5,3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A 245/35 ZR19-es Michelin Pilot 4S gumikon gördülő újdonság megerősített fékrendszert, adaptív futóművet és aktív szelepes sportkipufogót kapott. Opcionálisan 1 centiméterrel alacsonyabb vezetőpozíciót biztosító kagylóüléssel is rendelhető a típus.
Az egyelőre ismeretlen árú N Hyundai Elantra N első körben várhatóan Dél-Koreában lesz kapható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.