Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Az S55B30 a BMW egyik legnépszerűbb sportos erőforrása. Ezt a két turbóval megfújt 3 literes soros 6 hengeres benzinmotort a közelmúltban 431-500 lóerős, illetve 550-600 Nm-es nyomatékú változatokban szerelték bele különböző M2-es, M3-as és M4-es modellekbe.
Az Infinitas azonban azokra is gondol, akik ennél egy kicsit komolyabb teljesítményre vágynának. Számukra készült a most leleplezett Hybrid Charge System, amelynek nevében a hibridség nem a részben elektromos hajtásra, hanem a turbó és a kompresszoros feltöltés kombinálására utal.
A BMW-motor a két turbó mellé egy kompresszort is kapott, ami az SK1-es alapkonfigurációban is 600 lóerős teljesítményt, illetve 800 Nm-es nyomatékot jelent.
Az SK2 csomag már 700 lóerőről és 900 Nm-ről szól, az SK2CS esetében pedig 800 lóerőt és 900 Nm-t kapunk.
Az SK3 szinten már 900 lóerő, illetve 1000 Nm áll rendelkezésre, a csúcsot jelentő SK3RR pedig 1000 lóerőt, illetve 1100 Nm-t vonultat fel.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.