A francia gyártó azokat is igyekszik kiszolgálni, akiknek már elegük van a mindent elárasztó SUV-okból.
A Franciaországban gyártott típus csomagtartója 412-1323 literes, és akinek ez kevés lenne, annak érdemes egy pillantást vetnie a most leleplezett kombi kivitelre:
Az alapmodellnél 25 centiméterrel hosszabb, illetve 5,5 centiméterrel nagyobb tengelytávú újdonság csomagtartója 608-1634 literes. A plugin hibrid verzió esetében 548-1574 literes puttonyt kapunk.
Az i-Cockpit műszerfal alapáron teljesen digitális, felár ellenében pedig háromdimenziós megjelenítésre is képes, a középső érintőkijelző 10 colos képátlójú.
Az 1,2 literes 3 hengeres benzinmotor 110 és 130 lóerős változatban készül, az 1,5 literes 4 hengeres gázolajos egység pedig 130 lóerős produkciót ad elő, alapáron kézi-, felár ellenében nyolcfokozatú automata váltó társaságában.
Most először zöld rendszámos plugin hibridként is elérhető a 308 SW, kiviteltől függően 180-225 lóerős teljesítménnyel, széria nyolcfokozatú automata váltóval. A 12,4 kWh kapacitású akkumulátor mintegy 60 kilométeres e-hatótávot biztosít, és alapáron 3,7, opcionálisan pedig 7,4 kW-tal tölthető.
A kereskedésekbe jövő év elején megérkező, Franciaországban készülő új Peugeot 308 SW alapára várhatóan 25 000 euró (8,8 millió forint) magasságában alakul majd.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.