A már közúton tesztelt újdonság teljesítménye 700 lóerő körül alakul.
A McLaren februárban leplezte le első sorozatgyártású plugin hibrid modelljét, a 680 lóerős összteljesítményű, illetve 804 Nm-es nyomatékú Arturát, melynek 7,4 kWh-os akkumulátora 30 kilométeres e-hatótávot tesz lehetővé.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/8daace2e-7979-4af1-af4f-b937107d94c1.jpg)
A Ferrari nem kívánja válasz nélkül hagyni a biturbó V6-os brit újdonságot: az olasz gyártó már javában teszteli új plugin hibridjét, a várhatóan Ferrari 486 néven támadó, F171-es kódjelzésű szupersportkocsit.
Az erősen álcázott prototípus formájában lencsevégre kapott típus mozgatásáról egy 3 literes biturbó V6-os benzinmotor gondoskodik, mely egy 110 lóerő körüli villanymotor társaságát élvezi.
A mintegy 700 lóerős összteljesítményű, hátsókerék-hajtású új Ferrari elektromos hatótávja 30 kilométer körülinek ígérkezik. Ugyanez a hibrid hajtáslánc a későbbiekben várhatóan a gyártó első szabadidő-autójában, a Purosangue-ban is elérhető lesz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.