Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
A Maserati 2016 tavaszán mutatta be első szabadidő-autóját, a Torinóban gyártott Levantét. A típus sokáig különböző 6–8 hengeres benzines, illetve 6 hengeres dízel változatokban készült, nemrégiben pedig egy 4 hengeres benzines hibrid kivitel váltotta a gázolajos modellt.
A kereken 5 méter hosszú SUV 1,98 méter széles, 1,68 méter magas, illetve 3 méteres tengelytávolságú, így sokak számára egyszerűen túl nagy vagy éppen túl drága. Rájuk gondolva fejlesztette ki a gyártó a kisebb és olcsóbb testvérmodellt, az immár gyári felvételeken is látható Grecalét.
Az egyelőre álcázófóliát viselő prototípust Carlos Tavares, a Stellantis cégcsoport első embere is kipróbálta.
A BMW X3 és az Alfa Romeo Stelvio kategóriájában szereplő újdonság csúcsmodelljét várhatóan egy biturbó V6-os benzinmotor mozgatja majd, és tisztán elektromos változatban is készülni fog. Az ígéretek szerint még az idén bemutatják, a pontos árak egyelőre ismeretlenek.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.