Igencsak az extrém tuning kategóriájába tartozik, amit a Posaidon cég művel általában az autók motorjaival.
A következő generációs E-osztály esetében még nem teljesen világos, hogy az AMG, mit tartogat a vevők szármára. Valószínűleg maradnak a V8-as motorok is, de nem kizárható a négyhengeresek megjelenése, akárcsak az AMG C-osztályban. Ezért nem feltétlen tesz rossz lóra, aki most akarja a legtöbbet kihozni a jelenlegi generációs Mercedes-AMG E 63-ból. Pontosan ezt teszi a Posaidon német tunercég is. A nemrégiben frissített E-osztályból, több mint 900 lóerőt préseltek ki.


A legvisszafogottabb tuning-szettjükkel is 830 LE-s és 1100 Nm nyomatékú az autó, ami új turbókat, új légszűrőket és továbbfejlesztett kipufogórendszert jelent, valamint a motor és sebességváltó szoftverek komoly átprogramozását. Mindennek eredménye a 3,2 másodperces százas sprint, valamint a 350 km/h-ra korlátozott végsebesség.
Az egyel erősebb csomag máris 880 lóerőt kínál és 1200 Nm-es nyomatékot. Végül ott a csúcsváltozat, amely esetében már a turbók is speciálisak és az üzemanyag-befecskendező rendszerbe is komolyabban belenyúltak. Ennek eredménye a 4.0 literes motorból kihozott 940 lóerő és 1280 Nm nyomaték, amelyek révén alig 3 másodperc alatt van százon a cseppet sem pehelykönnyű autó.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
