A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
Most pedig megérkezett a vadonatúj M3 Competition xDrive és M4 Competition xDrive, melyeknek könnyen kikövetkeztethető módon már mind a négy kerekükön van hajtás.


A nyolcfokozatú automata váltós újdonságok alig 3,5 másodperc alatt lőnek ki állóhelyzetből 100-as tempóra, vagyis 0,4 másodperccel rövidebb idő alatt, mint a csak hátul hajtott társaik. A végsebesség változatlanul 250 km/h, illetve opcionálisan 290 km/h.

Az 1850-1855 kilogramm tömegű újdonságok három üzemmóddal rendelkeznek: 4WD, 4WD Sport és 2WD. Az első üzemmódban normál összkerékhajtásúként viselkedik az M3 és az M4, a másodikban a hátsó kerekekre jut több erő, a harmadikban pedig csak és kizárólag hátul van hajtás.
Az egyelőre ismeretlen árú újdonságok forgalmazása júliusban kezdődik meg.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.