A stuttgartiak felvarrták a négyajtós kupé ráncait, frissült a design és a technika is.
Átrajzolták többek közt a hűtőrácsot és a lökhárítókat, újdonság a Spectral Blue Metallic nevezetű kék metálfény, illetve új 19 és 20 colos könnyűfém-felnik tűntek fel a kínálatban.
Az utastérben a kapacitív érzékelőkkel felvértezett, nappabőr bevonatú kormány a legfőbb újdonság. Alapáron két 10,25 colos kijelző található a műszerfalon, felár ellenében pedig két 12,3 colos panel rendelhető.
A belépőszintet a 194 lóerős és 400 Nm-es 2 literes motorral szerelt 200 d jelenti, ami felett a 20 lóerős indítómotor-generátorral kiegészített 2 literes lágyhibrid dízel 300 d található a hierarchiában, a maga 265 lóerejével és 550 Nm-ével.
Gázolaj fronton az összkerék-hajtású 400 d 4Matic a csúcsmodell, melynek 3 literes 6 hengeres erőforrása 330 lóerőt, illetve 700 Nm-t tud.
A CLS 350 2 literes benzines egysége 299 lóerős, illetve 400 Nm-es produkciót ad elő. A CLS 450 4Matic és a CLS 53 4Matic+ 3 literes 6 hengeres benzinmotorja 367, illetve 435 lóerős teljesítményt, valamint 500, illetve 520 Nm-es nyomatékot ad le. Utóbbi két lágyhibrid modell villanymotorja 22 lóerős.
A csúcsmodell 4,5 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, elektronikusan korlátozott végsebessége 250 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.