Az újdonság még a gyengének abszolút nem mondható M5 Competitionnél is nagyobb teljesítményű.
A 625 lóerős és 7 milliméterrel ültetett futóműves eddigi csúcsmodell M5 Competition 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és a 2 450 euróba kerülő opcionális M Driver's Package csomaggal 305 km/h a végsebessége.
A bajor gyártó tarsolyában azonban akad egy még az M5 Competitionnél is izgalmasabb 5-ös modell, a hivatalosan most leleplezett M5 CS, mely a BMW valaha készült legerősebb sorozatgyártású közúti autója.
A jól ismert motorban találtak még 10 extra lóerőt, így a teljesítmény 635 lóerőre nőtt, a csúcsnyomaték azonban változatlanul 750 Nm.
A karbonkerámia fékekkel és sportülésekkel felvértezett újdonság 70 kilogrammal könnyebb az M5 Competitionnél. Az 1 825 kilogramm tömegű M5 CS kereken 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a 0-200-as sprintet 10,4 másodperc alatt tudja le, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 305 km/h.
A finomhangolt Competition futóműves újdonság 20 colos egyedi könnyűfém felnijein Pirelli P Zero Corsa abroncsok feszülnek.
A limitált mennyiségben gyártandó, négyszemélyes kivitelű BMW M5 CS alapára 180 400 euró (65 millió forint), a forgalmazás tavasszal kezdődik meg. Összehasonlításképp, a BMW M5 Competition 129 900 eurótól (46,8 millió forint) indul.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.