Lassan egy éve, hogy bejelentették a csúcsmodell érkezését, amire, úgy tűnik, már keveset kell várni.
A BMW M5 legerősebb variánsa lesz a "CS" emblémával ellátott változat, amely a Club Sport elnevezésre utal. Az újdonság erősebb és könnyebb is, mint az alapját adó M5 Competiton.
Az ikerturbós V8-as az orrában 635 lóerőt produkál majd, valamint 750 Nm-es nyomatékot, amellyel az eddigi legerősebb utcai BMW 5-ös lesz. A hírek szerint a kocsi súlya 70 kilogrammal kevesebb is, mint az alapjául szolgáló M5 Competition változaté.
A BMW főnöke, Markus Flasch nemrég egy videóban adott némi betekintést az autó egy-két stíluseleméből: a hűtőrácson látható emblémát, és az oldalsó sárvédő elemen látható arany-bronzos színű mintázatot mutatta meg. Elárulta azt is, hogy hasonló karbonszálas üléseket használják itt is, mint a legújabb M3/M4-es modellekben. Láthatóak az egyedi Pirelli P Zero Corsa abroncsok is, valamint a karbonfékek vörös féknyergekkel. És igazi érdekesség a motorsportos hagyományként a sárgaszínű nappali menetfénycsík is.
A januárban hivatalosan is bemutatkozó M5 CS enyhén álcázott előszériás példányát egyébként német újságírók már ki is próbálhatták, és a Hockenheimringen 1 perc 53,6 másodperces legjobb köridőt értek el vele. Összehasonlításképp, az M5 Competition hasonló körideje 1 perc 54,2 másodperc volt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.