Az M8 Gran Coupé 4,4 literes biturbó V8-as motorja minden korábbinál erősebb lett.
A BMW tavaly ősszel leplezte le a négyajtós luxuskupék piacán versenyző 8-as Gran Coupé sportváltozatát, az M8 Gran Coupét. Ennek legerősebb Competition kivitele egy 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotort kapott, mely 625 lóerős teljesítményt, illetve 750 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre.
Akadhatnak azonban olyanok, akik még ezzel a produkcióval sem tudnak kibékülni, számukra készült az AC Schnitzer-féle új tuningverzió.

A német cég szakemberei találtak még 95 lóerőt, illetve 100 Nm-t az erőforrásban, így a kiváló orgánumú V8-as a beavatkozást követően már 720 lóerős teljesítményt, illetve 850 Nm-es nyomatékot ad le.

Az elöl 20-, hátul 15 milliméterrel ültetett futóművű, 21 colos kerekeken gördülő tuningolt M8 Gran Coupé menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek. Viszonyításképp, a legerősebb gyári kivitel 3,2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra, illetve kereken 11 másodperc alatt 0-ról 200-ra. Az elektronikusan korlátozott végsebesség 250 km/h, de ha megrendeljük az M Driver's Package-t, akkor akár 305 km/h-val is száguldhatunk.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
