A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
A Ferrari két évvel ezelőtt többek közt úgy ünnepelte fennállása 70. évfordulóját, hogy piacra dobott egy abszolút egyedi megjelenésű, szélvédő és tető nélküli roadstert, az egyszemélyes Monza SP1-et. Kevesen gondoltuk volna, hogy ehhez a ritkasághoz hozzá mernek majd nyúlni a tuningcégek, de ez most bekövetkezett.
A Novitec újdonsága elöl 21, hátul 22 colos Vossen könnyűfém felniket kapott, a már amúgy sem éppen divatterepjárós futóművet pedig 3,5 centiméterrel leültették.
A még ütősebb hangzás érdekében lecserélték a kipufogót: az új alkatrész a Forma–1-ben és az űrtechnikában használatos Inconel nevezetű ötvözetből készült, és a jobb hőleadás érdekében aranybevonatot kapott. Opcionálisan adaptív változatban is megrendelhető a kipufogó, ilyenkor a sofőr gombnyomásra halkíthatja/hangosíthatja a rendszert.
Az 1,5 tonnás sportkocsi 6,5 literes V12-es szívó benzinmotorja alaphelyzetben 810 lóerőt és 719 Nm-t ad le. A Novitec-féle beavatkozást követően a gyönyörű hangzású erőforrás már 844 lóerős, illetve 780 Nm-es produkciót ad elő.
A 0–100-as sprint szintideje 2,9-ről 2,8 másodpercre csökkent, a végsebessége pedig "messze 300 km/h feletti".
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.