A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
Most azonban megérkezett a faceliftes M5, mely gyorsan maga mögé utasítja az M550i-t.
A frontrészt az új fényszórók, a nagyobb "vesék" és az átrajzolt lökhárító uralja. Oldalról az új 20 colos könnyűfémfelnik tűnhetnek fel, hátul pedig megújultak a lámpák és a lökhárítót is módosították.
Az utastérben a két 12,3 colos kijelzőn futó Live Cockpit rendszer, illetve az iDrive 7 jelenti a legfontosabb változást, és mostantól mind az Apple CarPlay, mind az Android Auto vezeték nélkül is használható a típusban.
A továbbfejlesztett vezetéstámogatással rendelkező új M5-ös motorja nem lett erősebb. A 4,4 literes biturbó V8-as változatlanul 600 lóerős teljesítményt, illetve 750 Nm-es nyomatékot ad le, ami 3,4 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
A 625 lóerős és 7 milliméterrel ültetett futóműves M5 Competition 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és az opcionális M Driver's Package csomaggal 305 km/h a végsebessége.
Az xDrive négykerékhajtású, de néhány gombnyomással bármikor hátsókerekessé tehető, nyolcfokozatú automataváltós új BMW M5 német alapára 120 900 euró (41,7 millió forint), a BMW M5 Competition pedig minimum 129 900 euró (44,8 millió forint) kifizetését követően vezethető haza.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.