Különösebb meglepetések nélkül frissült a spanyolok SUV-ja, amely eddig is népszerű volt.
A Seat első SUV-jaként érkezett néhány éve a kompakt méretű Ateca, amelyből mára több mint 300 ezer darabot adtak el.
A kicsit átszabott, frissített változatot most mutatták be a spanyolok. A ráncfelvarrás után a fényszórók teljes egészében LED-esek lettek, megújult az első hűtőrács és néhány koptatóelem. Megváltoztak a kipufogóvégek és láthatóan más betűtípussal készült a típust jelző felirat.

A kabintérben a műszeregység módosult jelentősebben. A középkonzolon 9,2 colos, a sofőr előtt pedig egy 10,25 col szélességű képernyő kapott helyet. Újdonság a bőrbevonatú kormánykerék, akárcsak a varrások és az ajtópanelek díszei.


A modellhez három TSI benzin- és két TDI dízelmotor közül lehet választani. Az alap a három hengeres 110 lovas, ezt követi a 150 lóerős négyhengeres, amely 1,5 literes motorblokkot jelent. A legerősebb benzines 190 lóerős, összkerékhajtással és DSG, duplakuplungos váltóval.
A dízelmotornál kétliteres a hajtóegység alapesetben 115, erősebb formátumban 150 lóerős.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
