A bajor gyártó felfrissített típusa mostantól csak és kizárólag lágyhibrid hajtással készül.
Az óvatosan átrajzolt külsejű újdonság változatlanul 5,09 méter hosszú, 3,07 méteres tengelytávolságának köszönhetően pedig hatalmas utastérrel rendelkezik. A keret nélküli ajtókat felvonultató típus hátsó spoilere 120 km/h felett automatikusan megemelkedik, a csomagtartó kapacitása 600-1800 liter.
Az alapáron a legújabb BMW Live Cockpit Professional infotainment rendszerrel szerelt 6-os GT mostantól csak és kizárólag 48 V-os lágyhibrid hajtással készül, mely lehetővé teszi a belső égésű motor 15 km/h alatti leállítását, illetve a fékezési energia visszanyerését.
Az alapmodell a 620d, melynek 2 literes 4 hengeres dízelmotorja 190 lóerős és 7,9 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé. A 286 lóerős 3 literes 6 hengeres gázolajos egységgel szerelt 630d xDrive 6,1 másodperc alatt tudja le a 0-100-at, a 340 lóerős hasonló motorral felvértezett 640d xDrive pedig 5,3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A 630i 2 literes 4 hengeres benzines egysége 258 lóerős, és 6,5 másodperces 0-100 sprintidőt biztosít. A 640i xDrive 3 literes 6 hengeres benzinmotorja 333 lovas produkciót ad elő, és 5,5 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
A kereskedésekbe júliusban megérkező új BMW 6 GT minden változatát nyolcfokozatú automata váltóval szerelik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.