Ezzel a Ferrarival kivételesen nemcsak tükörsima aszfalton lehet igen komoly tempóval száguldani.
A 2 897 példányban készült Ferrari 308 GTB-ből 4 darab B-csoportos raliautót is gyártottak, és ezek közül csak 3-ba került hengerenként 4-szelepes csúcsmotor. És most az utóbbi triumvirátus egyik igen komoly értéket képviselő példánya került eladó sorba:


A 2-szelepes kivitel 288 lóerejéhez képest a 4-szelepes erőforrás 320 lóerős produkciót ad elő, és egészen 8 000-es fordulatszámig pörgethető.


Az eladásra kínált 1983-as autóval az adott évi rali világbajnokságban Harry Toivonen versenyzett, akinek testvére, Henri Toivonen is egy hasonló Ferrarival állt rajthoz a Rallye di San Marinón. Harri olajprobléma, Henri baleset miatt nem ért célba ezen a versenyen.





Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.