A Continental GT Mulliner Convertible azoknak készült, akik az alapmodellt esetleg túl hétköznapinak tartják.
És most ennek a luxuskabriónak bemutatkozott a limitált szériás új változata, a Continental GT Mulliner Convertible, mely az eredeti tervek szerint a jövő héten kezdődő, de időközben eltörölt Genfi Autószalonon debütált volna a nagyközönség előtt.

A kékvérű brit márka saját nemesítő részlege, a Bentley Mulliner által készített egyedi Continental GT Convertible designját alapvetően a gyémántot mintázó rombuszforma határozza meg. Ez a stíluselem többek közt a króm-fekete hűtőrácson, az oldalsó díszítőelemeken és az utastér különböző részein is visszaköszön, természetesen néhány szolid Mulliner felirat kíséretében.
Az eleganciát fokozandó, a bőrbevonatú kulcsot kézzel készített elegáns díszdobozban kapják meg a vásárlók.

Az újfajta 22 colos Mulliner kerekeket kapott kabrió belsejét mintegy 400 ezer öltéssel varrták meg, minden egyes gyémántforma pontosan 712 öltéssel készül. Alapáras a csúcshifi, mely 20 csatornán összesen 2200 W-os teljesítményt ad le, és ugyancsak az alapfelszereltség része az összkerékhajtás, valamint a nyolcfokozatú duplakuplungos automataváltó.

A Bentley Continental GT Mulliner Convertible V8-as, illetve W12-es erőforrással rendelhető. A kisebbik 4 literes biturbó motor 550 lóerős és 770 Nm nyomatékú, ami 4,1 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 318 km/h végsebességet tesz lehetővé.
A nagyobb 6 literes biturbós egység 635 lóerős, illetve 900 Nm-es produkciót ad elő, a 3,8 másodperces 0-100-as szintidejű 2,4 tonnás csúcsmodell akár 333 km/h-val is képes száguldani.
Az árakról egyelőre hallgat a gyártó, de a potenciális vásárlókat ez a tényező általában nem szokta érdekelni.





Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.