Autó hvg.hu 2020. február. 16. 06:41

77, azaz hetvenhét kilométerrel árulják ezt a bukólámpás 34 éves Volvót

Íme egy igazi négykerekű időgép, ami a 80-as évek közepére repítheti vissza új gazdáját.

1986-ot írtunk, amikor a Volvo piacra dobta az egyedi vonalvezetésű 480-as modelljét, mely aztán egészen 1995-ig gyártásban maradt a hollandiai Bornban. A bukólámpás svédből ma már egyre nehezebb jó állapotú példányt találni, mi azonban most ráleltünk egy gyakorlatilag gyári újnak tekinthető és éppen új gazdára váró példányra.

Classicdriver

A mellékelt fotókon látható példány 1986-ban hagyta el a gyártósort, és azóta mindössze 77, azat hetvenhét kilométert tettek meg vele.

Classicdriver

A Belgiumban 22 450 eurós, vagyis átszámítva mintegy 7,6 millió forintos áron kínált kéziváltós oldtimer érdekessége, hogy egy sorozatgyártás előtti példány. Az autó a 184-es számot viseli magán, az első sorozatgyártású Volvo 480-as pedig a 364-es sorszámot viselte magán. A típusból egyébként kevesebb, mint 80 ezer példány készült.

Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Bábel Vilmos 2025. január. 10. 09:30

A szélsőjobb és Elon Musk migrációs népszavazást csinálna a német választásból, pedig sokkal többről szól

Egy végtelenül rossz hangulatban lévő Németország választ magának új képviselőket február 23-án. Gazdaság- és társadalompolitikai krízis van az országban, és ezt mostanra mindenki megérezte. Ez sok más nyugati demokráciára is igaz, de a németek jobban megszenvedik, mert a bukott modellt a sajátjuknak érezhették. Nem valószínű, hogy egy új kancellár alapvető kérdésekben másfelé vinné az országot, mint az elődje. Az ajánlat inkább az, hogy jobban csinálna hasonló dolgokat, kis változtatásokkal. A szélsőjobb közben a migráció kérdésében közelebb került a közhangulathoz, mint bármelyik másik párt. Az osztrák példától félnek a demokratikus pártok.