Ha a marketingüzenetek versenyét meghirdetik, a Volkswagen ezzel a reklámmal vélhetően döntős.
„Megtaláltuk a fényt a sötétségben”– mondja a reklám szlogenje, mielőtt a VW-nek sikerül átlépnie „az elektromos autózás korszakába”.
Elég erős arculati kampányba kezdett a német gyártó, hogy bizonyítsa, nem ugyan az a cég, mint pár éve volt. A „Hello Light” kampányban egy magányos ember lép be egy szobába, miközben a média recsegi a VW dízel-botrány fejleményeit. Itt az ideje, hogy újragondolja a munkáját.
Láthatóan teljesen új lapokkal kezdene új korszakot a Volkswagen mindenhol a világon. A német konszern teljes erejével az elektromos autózás felé fordult, lezárva az elég csúfos véget ért, évtizedekig tartó dízelkorszakát. Merész lépés a Volkswagentől, amely 30 milliárd dolláros büntetést kapott Amerikában, belebukott a dízelbotrányba a VW és az Audi vezérigazgatója is, és kénytelen volt visszavásárolni több millió járművet csak Észak-Amerikában.
A váltáshoz marketing szinten is nagyon erős üzeneteket kell megfogalmazni, aminek egyik példája ez a reklám, amit az USA számára készítettek és Volkswagen ID. Buzz nevű elektromos hippibuszát mutatja be.
A VW elektromos hippibusza a legzöldebbek álomautója - videó
A "flower power" itt aztán hatványozottan igaz azzal, hogy lokálisan teljesen tiszta üzemű a jármű.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.