Nem régóta van Európában is forgalomban a Tesla legjobb áru modellje, ki is kellett próbálni a legendás pályán.
A JayinShanghai nevű felhasználó által a YouTube-on közzétett videó leírása szerint, két kör fért bele a Teslával Track Mode használata nélkül a pályanapon, két emberrel az autóban, 90 százalékos akkumulátor-töltésről indulva. A fogyasztás elég combos lett 70 kWh 100 kilométerre.
A Nordschleife igen hosszú köre komoly kihívás elé állít bármilyen autót, a Teslánál leginkább a túlmelegedés okozhatott volna problémát, amikor nagy sebességgel halad, de a 3-as sokkal jobb hűtési rendszert kapott, mint az S és X típusok. De a fékek például továbbra sem igazán alkalmasak a versenypályás használatra, ezt már tudtuk egy korábbi videó alapján is, ami Laguna Seca-ban készült.
Ez a Tesla Model 3 Performance, azért egyes szakaszokon szépen ment, a Schwedenkreuznál például 220 km/h sebességet mértek. Az eredménye körülbelül 9 perc a leginkább szokásos – Bridge to gantry nevű mért szakaszra -, ami tíz perc alatti teljes kört jelenthet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.