Ez az összkerékhajtású bajor sportszedán a pályanapokon, és a szürke hétköznapokban is remekül helytállhat.
Akinek pedig még az M5 Competition is kevés, azoknak erre a tuninggépre érdemes néhány pillantást vetniük:

A mellékelt fotókon látható G-Power BMW M5 karbonból készült motorházteteje alatt lévő 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás a hivatalos adatok szerint kereken 800 lóerős teljesítményt ad le, a csúcsnyomatéka pedig 980 Nm. Ez pedig elegendő ahhoz, hogy a 0-100-as sprintet alig 2,9 másodperc alatt le lehessen tudni, illetve hogy a gyorsulásnak csak 335 km/h-nál szakadjon vége.
Összehasonlításképp, a normál M5 3,4, az M5 Competition pedig 3,3 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100-as tempóra.

A karbonból készült vesékkel és hátsó spoilerrel ékesített, illetve 21 colos kerekeken gördülő tuning M5-ös átalakítása munkadíj nélkül 20 000 euró (6,3 millió forint). Aki ezt esetleg sokallja, az választhatja a 700 lóerős tuningot is, melynek ára jelentősen kedvezőbb, 7 500 euró (2,4 millió forint).



Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.