A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből többféle változat is jön, így vélhetően mindenki megtalálja majd a számítását.
A BMW 2011-től egészen 2018-ig gyártotta az F30-as típusjelzésű 3-as sorozatot, melynek nemrégiben mutatkozott be a G20-as kódjelű teljesen új generációja. A G20-ból egyelőre még nincs igazán erős változat, így a még fejlesztés alatt álló új M3-as érkezéséig be kell érnünk az M Performance kivitellel (mellékelt fotókon), illetve az M340i-vel.

Az új 3-as sorozat M3-as kivitele várhatóan jövőre fog bemutatkozni, és a legfrissebb pletykák szerint összkerekes, illetve hátsókerék hajtású változatban is elérhető lesz. A hamisítatlan vezetési élményre vágyók minden bizonnyal a csak hátul hajtó M3-ra csapnak majd le, mellyel kapcsolatban remek hír, hogy állítólag nemcsak nyolcfokozatú automata-, hanem hatgangos kéziváltós kivitelben is készülni fog. Az összkerekes új M3-asok viszont csak automataváltóval lesznek kaphatók.
Az új M3-as, illetve M4-es alapmodelljeiben várhatóan egy új 3 literes soros hathengeres biturbó motor kap helyet, melynek teljesítménye 450 lóerő körül mozog. Akinek ez kevés, az választhatja majd a mintegy 500 lóerős Competition kivitelt is. Emlékeztetőül, a kifutó M3-as BMW 3 literes biturbó motorja 431 lóerős teljesítményű, az M3 CS pedig 460 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.