Autó hvg.hu 2018. november. 03. 10:51

Ez egy fontos autós világtérkép – legalább is az autógyártók számára

Azt vitték fel grafikusan, melyik országban, mely márka a leginkább keresett az interneten.

Az interneten gyűjtött adatokkal látványos dolgokat lehet szemléltetni, mint például most a Veygo nevű biztosító társaság által készített térképpel. Ezen az elmúlt 12 hónap keresései alapján jelenítették meg, mely országban melyik autó a „legnépszerűbb”.

Ahogyan látni lehet, a Toyota dominálja a térképet, abszolút globális márkaként 57 országban a leginkább keresett, a megjelenített 171 országban.

A második a BMW 25 országgal, majd alig lemaradva ott a Mercedes-Benz 23 országgal. Havi szinten is leginkább a Toyotára keresnek rá 7,8 millió kereséssel.

Nagyításhoz klikk a képre.

7 országban már a Tesla a legerősebb és persze vannak egyedi szereplők, amelyek a hazai pálya előnyét biztosan élvezik: Renault – a franciáknál, Maruti Suzuki – az indiaiaknál a Volvo – a svédeknél vagy a maláj Perodua.

Jók még az olyan zárványok, mint Venezuelában a Lamborghini, vagy Egyenlítői Guineában a Mitsubushi, és hogy Észtországban, mit tudhat a Skoda, az is érdekes lehet.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Ingatlan Mészáros Márton Balázs 2024. december. 03. 14:20

Felháborított sok ingatlanközvetítőt, hogy értékelni lehet őket a legnagyobb hazai platformon

Nem felhőtlen az ingatlanközvetítők öröme, miután a legnagyobb hazai ingatlankereskedelmi platform, az Ingatlan.com értékelési rendszert vezetett be. A kritikusok szerint nem konzultáltak velük a bevezetés előtt, az értékelésekkel pedig könnyű visszaélni. Az oldal azonban úgy látja, hogy az új funkcióval átláthatóbbá válik a jelenleg vadnyugati körülmények között működő hazai ingatlanpiac.