Azt vitték fel grafikusan, melyik országban, mely márka a leginkább keresett az interneten.
Az interneten gyűjtött adatokkal látványos dolgokat lehet szemléltetni, mint például most a Veygo nevű biztosító társaság által készített térképpel. Ezen az elmúlt 12 hónap keresései alapján jelenítették meg, mely országban melyik autó a „legnépszerűbb”.
Ahogyan látni lehet, a Toyota dominálja a térképet, abszolút globális márkaként 57 országban a leginkább keresett, a megjelenített 171 országban.
A második a BMW 25 országgal, majd alig lemaradva ott a Mercedes-Benz 23 országgal. Havi szinten is leginkább a Toyotára keresnek rá 7,8 millió kereséssel.
7 országban már a Tesla a legerősebb és persze vannak egyedi szereplők, amelyek a hazai pálya előnyét biztosan élvezik: Renault – a franciáknál, Maruti Suzuki – az indiaiaknál a Volvo – a svédeknél vagy a maláj Perodua.
Jók még az olyan zárványok, mint Venezuelában a Lamborghini, vagy Egyenlítői Guineában a Mitsubushi, és hogy Észtországban, mit tudhat a Skoda, az is érdekes lehet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.