Német autó olasz dizájnnal, nem lehet rossz. Mégis egészen más karakterű, mint a megszokott Porschék.
Az egész sztori lényegében arról szól, hogy egy vevő olyan autót akart, amely még nem létezett. Ezért 1966-ban még jóval a Porsche Taraga megjelenése előtt, a németek jóváhagyásával Nuccio Bertone alakított át egyet.
A megrendelő sem volt anno akárki, bizonyos Johnny von Neuman, a korszak egyik híres pilótája, biztosan ezért is volt engedékenyebb a gyártó az átalakítást illetően.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/b95cea68-60fc-45a3-b515-a587824ffac4.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/4dae63e2-6abf-405d-b632-150167fe7063.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/4b113c80-5682-4ee8-b446-f071c0c2d337.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/c6174980-4874-4a95-a0a1-6a8f1350696d.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/a63d3174-4f2a-44ed-b907-312c36fb0f0d.jpg)
Az átalakítás közel 9 hónapot vett igénybe, és egy teljesen csupasz karosszériát kaptak az olaszok, akik igazán latinosra csinálták meg a korai 911-esből a Spyder változatot. A kocsit be is mutatták a 1996-os Genfi Autószalonon. Ezt követően került az USA-ba, ahol az eredetileg vörös autót feketére fényezték, amely állapotban most is látható.
Hamarosan ezt az egyetlen példányt fogják elárverezni, várhatóan 700 ezer és 1 millió dollár közötti áron.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.