Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
A németek úgy döntöttek, hogy nem korlátozzák az egyébként hatalmas piacot jelentő távol-keleti országra a kocsit, hanem elkezdik forgalmazni további területeken is. Elsőként Mexikó lesz, ahol felbukkan majd.
Kína tényleg nagy rajongója a négyajtós limuzinoknak, ott a csomagtérnek a klasszikus hagyományok szerint külön dobozt kell alkotnia. Az Mexikóba szánt 1-es sorozatnál egyébként a háromhengeres, 136 lóerős motorú az alap, illetve a 2.0 literes 192 lovas benzines lesz a másik a választékban.
A hírek szerint az európai megjelenés továbbra is kérdéses elsősorban azért, mert itt Európában és főleg a nyugati részeken az ilyen kompakt méretű autóknál inkább az ötajtósokat kedvelik.
Érdekes lenne pedig itt a mi kontinensünkön összeereszteni az Audi A3 Sedant a Mercedes CLA-t és a BMW -1-es Sedannal.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.