Akár összkerék-hajtással is adják, aminek nem nagyon lenne párja.
A Dacia Dusterből már egy ideje velünk van a második generáció, náluk is járt már teszten is. Áruszállító változatban is létezik, Dacia Duster Fiskal néven, legalábbis Ausztriában.

A jármű klasszikus dobozos áruszállító kiszerelésben készül, a hátsó sort kiszedik, a hátsó ablak lemezelt, sík padlózatot kap, amelyen árurögzítő pontok is vannak. A csomagtér teljes hossza 1,64 méter és 425 kilót lehet belepakolni maximálisan.
A motortérben természetesen semmi változás, ugyanazok az erőforrások rendelhetők ehhez is. Az ára mégis valamivel több – 1700 euróval. Ilyen dobozos áruszállítót akár 4x4-es hajtással nem is nagyon találni a piacon.


Dacia Duster-teszt: nyomokban Audit tartalmaz
A régi BMW-k és az új Dacia Dusterek országa lettünk, nehéz pár kilométert is megtenni anélkül, hogy ne jönne szembe legalább egy, de inkább egy tucat ezekből. Tegyük hozzá: nincs ebben semmi meglepő. A bajor prémiumot egyszer az életben sokan meg akarták ízlelni, a Dacia meg minden szempontból józan választás.