A "szaki" megpróbált valami maradandót alkotni. Végül is sikerült neki.
Hogy melyik volt (eddig) a japán autóipar legsportosabb autója, azon valószínűleg órákig el lehetne vitázni, de valószínűleg nem a Mitsubishi 3000 GT jönne ki végeredménynek. Az igazsághoz ugyanakkor hozzátartozik, hogy az a modell egy nagyon is jól sikerült terméke a Mitsubishinek, amibe a sportkocsik szerelmesei könnyen bele tudnak szeretni.
Talán éppen ezért annyira fájó azt nézni, mit műveltek ezzel a szerencsétlen példánnyal. A 3000 GT-t ezúttal egy magát tehetségesnek gondoló, valójában viszont a kontár jellzővel illethető szaki vette kezelésbe, hogy csináljon belőle egy
Bugatti Veyront.
Persze az ember nyilván érti a sufnituningok "lelki világát", de ezt a produktumot akkor is nyugodt szívvel nevezhetnénk ízélstelennek, ha történetesen a sírból hozták volna vissza hozzá a Mitsubishit.
Itt és most nem kezdenénk el sorolni, mennyi minden baj van ezzel az egész projekttel, inkább legyen ez tanmese mindenkinek: ha nem ért az ember a tuningoláshoz, ne fogjon bele.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.