Fellángolt újra a Billboard War.
Régóta megy az óriásplakátokon a két nagy német márka élcelődése – persze néha a Mercedes is megkapja a magáét – ám most, megint a bajorok közti újabb fejezet van terítéken.
Tunéziában egy Audi-kereskedés elé plakátolta ki a BMW, hogy: „Sosem késő meggondolni magad!”.
Az audisok gyorsan megtalálták a méltó riposztot: „LOOOOL” – Minek változtatnánk egy nyerő márkán – plakáttal.
Kíváncsian várjuk a folytatást, de egyébként, ha a tavalyi számokat nézzük, akkor most éppen a BMW áll jobban 2,088 millió, kontra 1,87 millió eladott autóval.
Audi, BMW, Mercedes: ki nyerte a 2017-es évet?
Mind három márka nyertes, ha a saját számait nézi, de igazi presztízs kérdés, egymás ellen mi a helyzet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.