Ennek az ikonikus kasztnis versenyautónak olyan hangja van, amit simán megirigyelhetnek a jelenlegi Forma 1-es járgányok.
A DTM mostanság másodvirágzását éli, de a Német Túraautó Világbajnokság talán sosem volt olyan népszerű, mint a 90-es években. Pontosan ekkor, egész konkrétan 1993 és 1996 között versenyzett a pályákon alábbi videónk főszereplője, az Alfa Romeo 155 V6 TI is, melynek 2,5 literes lökettérforgatú 60 fokos hengerszögű V6-os erőforrása mintegy 490 lóerős teljesítményt produkál.
Ez a hatalmas erő turbó nélkül, viszont igen magas, percenként akár 11500-as fordulatszám mellett érhető el, ami meg is teszi a hatását. A felvételen Silvano Laschino terelgeti az alig 1060 kilogramm tömegű és 300 km/h végsebességű DTM-masinát az olasz Hillclimb bajnokságban:
Az általunk alaposan letesztelt vadonatúj Alfa Romeo Giulia ugyan csak egy dízelmotoros példány volt, de a vezetése ennek a modernkori Alfának is maradandó élményeket okozott. Nem mellesleg pedig a Giuliának is létezik egy igen kihegyezett, 510 lóerős sportváltozata.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.