Autó hvg.hu 2016. július. 05. 17:21

Mindenki kezdte valahogy, ez 10 autómárka például ezekkel

A Mercedes, Rolls-Royce, még talán ismert is milyen autókkal indított. Ezek a márkák viszont talán kevésbé.

A Mazda 1960-ban egy ilyen igazi kis kupéval az R360-nal lépett a japán közönség elé.

Mazda

A Toyota 1936-ban a korszaknak megfelelő stílussal a biztató AA-jelű modellel.

Toyota

A Ferrari elsője az 1947-es 125S volt, a Rosso Corsa szín már akkor stimmelt.

Ferrari

Szó, mi szó a Honda egyből elég szépet csinált. S500, 1963-ból.

Honda

A Lamborghininek is meg kellett találnia a saját útját. Első kocsijuk még inkább túraautó volt. 1964-es 350 GT.

Lamborghini

Jó kis különc volt mindig a Subaru. Pedig az első autójuk 1954-ből teljesen megfelel az akkori csapásiránynak. A Subaru 1500.

Subaru

A Hyundai jól példázza, hogy nem lehetetlen későn érkezőként is sikeresnek lenni. Alig 40 éve vannak piacon. 1975 már akkor a Pony-val.

Hyundai

A Suzuki autói 1955 óta vannak köztünk. Az első az Suzulight SS.

Suzuki

Az éppen a napokban végleg megszűnt Saab mint autómárka. Itt még az elsőjük, az 1950-ben kijött Saab 92.

Saab

A Nissan az egyik első japán márka, 1937-ben kezdte forgalmazni, az igencsak birodalmi stílusú 70-es modelljét.

Nissan

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2025. február. 18. 19:45

Aki fél Hollywoodot bepalizta: a világ legsármosabb szélhámosa, Christophe Rocancourt

Máig Christophe Rocancourt az egyik legismertebb francia Hollywoodban, akinek ünnepelt sztárok, modellek és szépségkirálynők keresték a társaságát – többüket feleségül is vette. Kimagasló színészi képességeit és hihetetlen meggyőző erejét azonban nem a filmvásznon kamatoztatta: hol francia nemesnek, hol a Rockefeller család örökösének vagy Sophia Loren törvénytelen fiának, hol filmproducernek vagy menő bokszpromóternek adta ki magát, hogy a lehető legtöbb pénzt csalja ki áldozataiból. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.