A Mercedes, Rolls-Royce, még talán ismert is milyen autókkal indított. Ezek a márkák viszont talán kevésbé.
A Mazda 1960-ban egy ilyen igazi kis kupéval az R360-nal lépett a japán közönség elé.
A Toyota 1936-ban a korszaknak megfelelő stílussal a biztató AA-jelű modellel.
A Ferrari elsője az 1947-es 125S volt, a Rosso Corsa szín már akkor stimmelt.
Szó, mi szó a Honda egyből elég szépet csinált. S500, 1963-ból.
A Lamborghininek is meg kellett találnia a saját útját. Első kocsijuk még inkább túraautó volt. 1964-es 350 GT.
Jó kis különc volt mindig a Subaru. Pedig az első autójuk 1954-ből teljesen megfelel az akkori csapásiránynak. A Subaru 1500.
A Hyundai jól példázza, hogy nem lehetetlen későn érkezőként is sikeresnek lenni. Alig 40 éve vannak piacon. 1975 már akkor a Pony-val.
A Suzuki autói 1955 óta vannak köztünk. Az első az Suzulight SS.
Az éppen a napokban végleg megszűnt Saab mint autómárka. Itt még az elsőjük, az 1950-ben kijött Saab 92.
A Nissan az egyik első japán márka, 1937-ben kezdte forgalmazni, az igencsak birodalmi stílusú 70-es modelljét.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.