Mindössze két példány létezik a McLaren F1 LM-Spec kivitelből, amely a Le-Mans győztes versenygép utcai kivitele.
A McLaren F1 a ’90-es évek leggyorsabb közúti sportautójaként és az 1995-ös Le-Mans-i 24-órás futam abszolút bajnokaként azonnal legendává vált, amelynek egy-egy példányáért manapság eurómilliókat fizetnek egymásnak a tehetős gyűjtők. A 106 legyártott példány között vannak különleges kiadású modellek, például az ötdarabos F1 LM széria, amit a Le-Mans-i győzelem tiszteletére készítettek a wokingiak, versenypályás használatra optimalizálva. Rajtuk kívül még két extra példány is készült LM-specifikációval, azzal a különbséggel, hogy ezeket már meglévő utcai modellekből alakították át.
Az utólagos átalakítás előnyeként az említett két autó a közúti F1 bőrkárpitozású belterével rendelkezik, nem pedig a lecsupaszított LM utastérrel, műszakilag azonban az összes fontos módosítást végrehajtották rajtuk. Ezek közül a legfontosabb a versenyre felkészített 691 lóerős, V12-es BMW-motor, a komplett aerodinamikai csomag és az átalakított váltó, melyeknek köszönhetően a két darab F1 LM-Spec egy pálya-versenyautó és egy közúti sportgép szerelemgyerekének tekinthető.
Mindez azért került ismét a figyelem középpontjába, mert az RM Auctions augusztus közepén megrendezésre kerülő árverésén kalapács alá kerül az egyik ilyen modell, méghozzá a 63-as sorszámú, bordó fényezésű példány. Hogy mennyi pénzért fog gazdát cserélni, azt egyelőre még meg sem becsülték, de az előzmények ismeretében szinte garantált a 10 millió dollár feletti licitálás.