Terepmintás fényezés, szénszálas karosszériaelemek, 22-colos felnik és 828 lóerő a Mansory egyik legdrágább terepjárójának ismérvei.
A luxusautók átalakítására szakosodott Mansory cég többször megmutatta már, hogy nem csak az átalakított modelljeik sokkolóak, hanem az árcédula is, ami melléjük jár. Egyik legújabb alkotásuk a Mercedes-Benz G 63 AMG Sahara Edition, melynek egyedi tervezésű terepmintás karosszériaelemei szénszálas műanyagból készültek. Hogy beférjen alá a 22 colos, 305/35-ös gumikkal szerelt felniszett, 80 milliméteres sárvédő-szélesítést is terveztek hozzá, továbbá Alcantara borítású utasteret és spéci infotainment rendszert.
A Mansory mérnökei nem végeztek fél munkát, így az agresszív külső mellé jelentős teljesítmény-növekedést is kihoztak az 5.5 literes biturbó V8-as motorból. Új dugattyúkat, hengerfejet, főtengelyt, csapágyakat és rozsdamentes acél kipufogót szereltek be, melynek eredményeként 828 lóerőt és elektronikusan limitált 1000 Nm csúcsnyomatékot produkál a nyolchengeres blokk.
A megosztó végeredmény mellett érződik a szakértelem, de ennek komolyan megkérik az árát, ugyanis a Mansory frissen közzétett árlistája szerint 770 ezer euróba kerül a Sahara Edition, ami átszámítva 243 millió forintnak megfelelő összeg. Ez azért kissé soknak tűnik annak fényében, hogy a hasonlóan robosztus, ráadásul portáltengelyes gyári G500 4x4² is hazavihető mintegy 70 millió forintért.