Autó hvg.hu 2014. október. 17. 09:55

Hogy festenek az amerikai izomautók elektromosban?

Amióta a BMW kijött a konnektoros i8 sportkocsijával már megjelentek az első virtual tuning változatok is belőle. Sőt, más autókat is i8-asítanak.

Az amerikai Oppositelock blognál fogtak pár, a legkevésbé az elektromos autózáshoz köthető autót és rájuk húzták a BMW i8 gúnyáját. Az eredmények egészen látványosak. Ford Mustang, Aston Martin V8 Vantage, Subaru WRX STI a képeken.

Az i8-ban egyébként egy 1.5 literes háromhengeres segédmotor kapcsol be szükség esetén az elektromos hajtás mellé. Az egység összteljesítménye 231 lóerő, 320 Nm motornyomatékkal, ami bőven elég a dinamizmushoz a konstans tolóerőnek köszönhetően. Kétségtelen, az alábbi "rettenetek" valós formájukban, a 350-700 lóerős kategóriában játszanak, ami azért más világ.

Dodge Challenger Hellcat SRT
autoevolution.com
Dodge Challenger Hellcat SRT
autoevolution.com
Aston Martin V8 Vantage
autoevolution.com
Aston Martin V8 Vantage
autoevolution.com
Ford Mustang 2014
autoevolution.com
Subaru WRX STI
autoevolution.com

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

Hirdetés
hvg360 Ballai Vince 2024. december. 23. 17:30

150 millió légy egy csapásra – indul az első hazai lárvagyár, amelyről Áder János is szuperlatívuszokban beszél

Euró tízmillókból épült fel Magyarország első lárvafarmja, ahol légylárvák milliárdjainak segítségével állítanak elő prémium minőségű fehérjét szerves melléktermékekből. Ki fogja felvásárolni tonnaszám a lárvákat? Mitől fenntarthatóbb a rovarfehérje a hagyományosnál? Mit keres egy híresen rovarfób ország exállamfője a lárvagyár átadóján? Egyáltalán, hogyan hizlalják a takarmánylárvát? Ez a gyáravatás más volt, mint a többi.