A Párizsi Autószalonon debütál a francia limuzin ráncfelvarrott változata, amin már az újratervezett hűtőrács látható.
A Párizsi Autószalonon mutatja be a Peugeot a stílusában és műszaki tartalmában egyaránt jelentős újításon átesett, Euro 6-os motorokkal gazdagodott 508-at. Az oroszlános márka limuzinja szemléletesen illusztrálja a Peugeot modellek formavilágának fejlődését, ugyanis a megújult 508 már a márka eljövendő modelljeinek jellegzetes stíluselemével, az új hűtőráccsal készült. Természetesen a facelift hozományaként új extrák is kerültek az autóba: érintőképernyő, tolatókamera és holttérfigyelő rendszer.
A Peugeot évtizedek óta jelen van a D-szegmensben, ahol a márka hírnevét a 4-és és az 5-ös sorozat modelljeinek sikere alapozza meg. Az aktuális 508 2011-es piaci bevezetése óta limuzin és kombi karosszériaváltozatban egyaránt kapható, melyekről kijelenthető, hogy teljesítették a hozzájuk fűzött reményeket, hiszen a Franciaországban és Kínában gyártott típusból eddig több mint 370.000 példányt értékesítettek. A modell első számú piaca tavaly óta Kína, ahonnan a modell értékesítésének 36 százaléka származik.
A most bemutatkozó ráncfelvarrott 508 mélyreható változásokon ment keresztül, ugyanis külsőleg és műszakilag is jelentősen megújult. Stílusát meghatározza az új, függőlegesebb hűtőrács, a közepére helyezett oroszlánnal, amely egyértelmű utalás a sorozaton belüli elődökre. Az 508 ezzel a jellegzetes hűtőráccsal vezeti be a márkaarculatot karakteresebbé tevő orr-részt, amelyet a Peugeot a jövőbeni modelljein alkalmaz majd. További újítás, hogy a szedán 38 milliméterrel hosszabb lett az elődjénél: az első túlnyúlást 16 (az SW kivitelben is), a hátsót a limuzin esetén 22 milliméterrel növelték.
Említésre méltó az átrajzolt első lámpabúra is: a legmagasabb felszereltségű változatok kizárólag LED-es első lámpákkal – fényszórók, nappali menetfény, irányjelzők, ködlámpák – készülnek, míg alacsonyabb felszereltségi szint esetén halogén fényszórókkal szerelik az autót. A hátsó lámpákat is átrendezték, így mostantól 36 LED gondoskodik, három karomra elosztva.
A benzines választékban a ráncfelvarrott 508 vezeti be az új Euro 6-os motort, az 1.6 THP 165 stop-start típust, amelyhez hatfokozatú manuális sebességváltó, vagy az új hatfokozatú automataváltó rendelhető. A dízelkínálat Euro 5-ös motorjai mellett a modell bevezetése óta megtalálhatók az új Euro 6 változatok, vagyis az 508 továbbra is rendelhető 1.6-os, 2.0 literes és 2.2-es HDi turbódízel motorokkal, melyek közül a 2.0 literes BlueHDi erőforrás 150 és 180 lóerős változata képviseli legfejlettebb technikát. Az említetteken kívül továbbra is szerepel 508 szedán és RXH kínálatban a Hybrid4 hajtáslánc is.
A megújult Peugeot 508-al az októberi Párizsi Autószalonon találkozhat először a közönség, de aki nem akar eddig várni az már most is előrendelheti.