Két „special edition” modellel rukkolt ki néhány héttel a Genfi Autószalon előtt az angol sportautó márka. A V8 Vantage N430 egy túraverseny inspirálta izomautó, míg a DB9 Carbon Black és Carbon White a kinézetére kapott látványos tuningot.
A V8 Vantage-t, amely kupé és nyitott kétüléses (roadster) változatban is kapható lesz, az a 4.7 literes V8-as hajtja, amely korábban a Vantage S-ben dolgozott 436 lóerővel, 305 km/h-ás végsebességre gyorsítva akár a kocsit. Ilyen iszonyatos erőhöz is egy hatfokozatú kézi kapcsolású váltó tartozik ebben az esetben, igaz a gép hagyja magát maximális nyomatékon is elforgatni 7300-ig percenként.
Az egész autó koncepciója különben is, hogy érezze magát úgy a tulaj, mintha egy pályaautóban ülne, amire a rengeteg kevlárbetét, az ülések csak ráerősítenek. Mindezt szinte barátinak nevezhető 89 995 fontos áron.
A másik egyedi páros a Carbon Black és Carbon White kiadású DB9-esek 20 colos, tízküllős felnikkel, szénszálas diffuzorral és tükörborítással érkeznek. A kocsikat a gyártó 6.0 literes, V12-es 517 lóerős, 620 Nm-es nyomatékú motorja hajtja majd egészen 295 Km/h-ás tempóig.
Az egész autó koncepciója különben is, hogy érezze magát úgy a tulaj, mintha egy pályaautóban ülne, amire a rengeteg kevlárbetét, az ülések csak ráerősítenek. Mindezt szinte barátinak nevezhető 89 995 fontos áron.
A másik egyedi páros a Carbon Black és Carbon White kiadású DB9-esek 20 colos, tízküllős felnikkel, szénszálas diffuzorral és tükörborítással érkeznek. A kocsikat a gyártó 6.0 literes, V12-es 517 lóerős, 620 Nm-es nyomatékú motorja hajtja majd egészen 295 Km/h-ás tempóig.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |