A bajor márka bemutatta régóta várt újdonságát, amely a jelenlegi 1-es sorozat háromajtósát váltja fel, egyben teljesen elválik annak formavilágától is.
A kocsi megőrizte a jellegzetes háromdobozos felépítést, de sportosabb hátsókerék hajtású autót hoztak létre a németek, mint az 1-es sorozat esetében. A 11 centiméterrel hosszabb karosszériája révén egyértelmű megkülönböztető jegyekkel rendelkezik az alsó-középkategóriájú 1-es sorozatához képest. A méretei szerint – zárójelben az 1-es sorozat kupéjához képest – a 2-es sorozat hosszúsága 4.432 milliméter (plusz 72 mm), szélessége 1.774 milliméter (plusz 32 mm), tengelytávja 2.690 milliméter (plusz 30 mm).
Az új modellcsalád ötféle motorváltozattal indul. A belépő benzines a 220i, amely a BMW első alsó-középkategóriájú modellje a bajorok 2,0 literes, négyhengeres benzinmotorjának 184 LE teljesítményű változatával. A dízelmotorok választéka a 143 lóerős, 218d Coupé-val indul, követi a 184 lóerős 220d Coupé, valamint a 218 lóerős 225d Coupé mind négyhengeres erőforrásokkal. Utóbbi kettő jövő májustól kerül a választékba.
Mindemellett már a piaci bevezetéstől szerepel a kínálatban az M235i csúcsmodell, amely a legerősebb benzinmotoros BMW M Performance Automobil is egyben: 3,0 literes, soros hathengeres erőforrás az M Performance TwinPower technikával és 326 LE teljesítménnyel.
Tetszett a cikk? Kövessen minket a Facebookon is, és nem fog lemaradni a fontos hírekről! |