A hivatalos tanulmányt a Frankfurti Autószalonra hozza el a gyártó.
Az eredeti is sokak kedvencévé vált a szintén frankfurti 1983-as bemutatkozása után, nem lesz ez másként az újdonsággal sem. Évekkel ezelőtt felmerült, hogy megcsinálják újra a ralisok nagy kedvencét, majd a különböző financiális okokra hivatkozva leállították a projektet. Végül áttervezték a 2011-es tanulmányt, és úgy tűnik, sokak örömére lesz újra Audi Sport Quattro.
Ezzel 3,7 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órát, és a végsebessége 305 km/óra lesz. Hogy úton is lehessen tartani, adaptív sportfelfüggesztést, kerámiafékeket és sportautóhoz méltó mechanikus differenciálzárat ígérnek a négykarikások, a tanulmányon az is látható, hogy 21 colos 285/30-as méretű gumikon száguld majd.
Amennyiben a folytatás is biztosított és a Quattro gyártásba kerül, akkor a jelenlegi R8-as Audi kap házon belül konkurenciát egy még erősebb, még sportosabb, még drágább modellel. A modell konnektorról tölthető hibrid hajtásláncot kap, ami egy 560 lóerős, 4,0 literes duplaturbós V8-as motorból és a 150 lóerős elektromotorból áll. A motorok összesített maximális nyomatéka közel 1000 Nm, ami állandó quattro összkerékhajtással párosul.
Ezzel 3,7 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órát, és a végsebessége 305 km/óra lesz. Hogy úton is lehessen tartani, adaptív sportfelfüggesztést, kerámiafékeket és sportautóhoz méltó mechanikus differenciálzárat ígérnek a négykarikások, a tanulmányon az is látható, hogy 21 colos 285/30-as méretű gumikon száguld majd.