2013. augusztus. 08. 12:13 MTI Utolsó frissítés: 2013. augusztus. 08. 12:04 Autó

Eladási rekordot akar dönteni a BMW

Prémium kategóriás konkurensei, a Mercedes és az Audi márkákhoz hasonlóan a BMW is jelentősen növelte eladásait júliusban és értékesítési rekordot helyezett kilátásba az idei évre.

A BMW-csoport júliusban rekordszámú,  összesen 152 ezer 349 autót értékesített márkáiból, 12,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A törzsmárka, a BMW eladásai ezen belül 14 százalékkal 128 ezer 594-re emelkedtek. A Mini márkából a BMW 23 ezer 515 autót adott el, 6,4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

A BMW a legnagyobb mértékben Ázsiában és Amerikában tudta növelni eladásait, de még az egyébként gyengélkedő európai piacon is az egy évvel korábbinál jobban teljesített. 

A prémium kategóriában a legtöbbet júliusban az Audi adott el, 131 ezer 300 autót, a Mercedes viszont a BMW-nél kevesebbet, 116 ezer 790 autót értékesített. 

A BMW értékesítési igazgatója az idei évi értékesítésekre újabb rekordot helyezett kilátásba a tavalyi 1,85 millió után. Az idén januártól június végéig a konszern már 1,1 millió autót értékesített, 6,8 százalékkal többet, mint a 2012 első felében

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.