Egy parkban használják, ahol személyszállító vagonokat kötnek utána.
A Land Rover megkezdte a márciusban bemutatott elektromos hajtású Defender valós körülmények közötti tesztelését. A prototípus egy cornwalli parkban teljesít szolgálatot, ahol négy személyszállító vagont kell majd vontatnia, napi nyolc órában. Miután letudta a műszakot töltőre kerül és a Land Rover szerint csupán 2 fontból, vagyis átszámítva 700 forintból teljesen feltölthető, ami a hagyományos hálózatról 10 órát vesz igénybe, gyorstöltőről viszont csak négyet.
Az elektromos Defender mozgatásáról egy 94 lóerős és 330 Nm maximális nyomatékot biztosító elektromotor gondoskodik, ami kiegészülve a 27 kWh-s lítium ion akkumulátorral 100 kilométeres hatótávot biztosít. Az autó alatt állandó összkerék-meghajtás dolgozik, a végsebessége pedig 112 km/óra, de a tesztelés során főként alacsony sebességgel fognak vele közlekedni, hiszen akár 60 ember is ülhet az utána kötött kocsikban, amiket egy 6 százalékos meredekségű emelkedőre kell felhúznia. Lejtmenetben egyébként az energia-visszatáplálásnak köszönhetően a mozgási energia 80 százalékát képes elraktározni az akkumulátorokban.
A Land Rovernél úgy tekintenek a prototípusra, mint egy guruló laboratóriumra, melynek segítségével rengeteg tapasztalatot gyűjthetnek az elektromos hajtáslánccal kapcsolatban, amit később az elektromos és a közelgő hibrid modelljeik fejlesztéseinél kamatoztathatnak. Éppen ezért az említett prototípuson kívül még öt elektromos Landy-t adnak különböző szervezeteknek tesztelési céllal.