Az aktuális hondás stílusjegyeken túl, az utastér és a műszaki tartalom is sokat fejlődött és megjelenik a hibrid változat is.
A tipikusan japán formatervnek és praktikus utastérnek köszönhetően sokan megszerették a Honda Jazzt, melynek hamarosan piacra kerül a harmadik generációja. A japán változatról, amely Fit néven fut, már közzé is tették a hivatalos információkat és a gyári fotógalériát, amiből rögtön érezhető, hogy japán mérnökök szokásukhoz hűen nem végeztek fél munkát, hiszen az újdonság minden téren sokat fejlődött.
A külső az aktuális márkaarculat stílusjegyeit hordozza, a front rész sokkal merészebb az elődnél, a hátsó lámpák pedig a Volvo terepezős modelljeit idézik. A karosszéria továbbra is a hatchback, vagyis az ötajtós csapott hátú kialakítás szerint készül, amely a rövid túlnyúlásokkal könnyedén manőverezhetővé teszi a Jazzt. Ugyan pontos méretadatok még nincsenek se a külsőről, se a belsőről, de az valószínűsíthető, hogy néhány centit nőtt az utastér, és a műszerfal környéke határozottabb tagolást kapott, valamint egy érintőképernyős központi kijelzőt.
A japán Jazz (vagyis Fit) szeptembertől lesz elérhető, és kezdetben háromféle motorváltozat közül lehet választani. A legkisebb a 100 lóerős 1.3-as benzines, amit a 132 lóerős 1.5-ös követ, a legfejlettebb pedig a hibrid verzió, amibe az elektromotoron és az akku-csomagon kívül, egy 1.5 literes, Atkinson-ciklus szerint működő benzinmotor, és 7 sebességes, duplakuplungos (DCT) automata váltó kerül.
Az európai változat pontos specifikációi is hamarosan elérhetőek lesznek, a premier pedig a szeptemberi Frankfurti Autószalonon esedékes.