Két új színnel és egy megújult dízelmotorral bővült az XF-sorozat palettája.
A Jaguar XF 2008 óta van piacon, ami nagyon hosszú időnek számít az autóiparban így nem meglepő, hogy a látványos és szinte teljes megújulással felérő 2011-es facelift után most ismét hozzányúltak a típushoz. Ez utóbbi viszont olyan csekély változást hozott, hogy szinte észre sem lehet venni, mivel a forma változatlan maradt, és csak a szín választék bővült két új árnyalattal.
Ami ennél fontosabb, hogy faragtak egy picit a belépő szintű 2.2 literes turbódízel erőforráson, amely maradt továbbra is 163 lóerős, viszont a korábbinál takarékosabb lett. Ez azt jelenti, hogy akár 4,9 literes átlagfogyasztás is elérhető vele, a károsanyag kibocsájtása pedig 129 g/km-re csökkent, amit többek közt a szériafelszereltségként járó start/stop rendszernek és a módosított hűtőnek köszönhet.
A takarékosságnak az ára, hogy nem kecsegtet fejletépő gyorsulással: 0-ról 100 km/órára 9,8 másodperc alatt gyorsul, ami nem nevezhető lassúnak, de azért gyorsnak sem. Cserébe viszont megújult, intuitív iGo navigációs rendszert is kapott melynek egyszerűbb a kezelhetősége.
Az XF jelenlegi verziója egyébként 2015-ig lesz a kínálatban, akkor ugyanis érkezik az utódja, valamivel korábban pedig egy új, az XF-nél kisebb szedánnal bővül a kínálat, amit a BMW 3-as sorozat és a Mercedes-Benz C-osztály riválisának szánnak.