Sportos, elegáns, egyterű hobbiterepes. Piacra kerül a Renault Scénic legújabb variánsa az XMOD.
Korábban is volt a Renault kinálatában hasonló megoldás a Scenic RX4. Most a jelenlegi Scenic vonalra erősítettek rá a franciák az "outdoor" jelleggel. A kocsi elején a Renault jel szépen megnövekedett, spéci könnyűfém kerek érkeztek, egyedi első és hátsó karosszéria elemeket kapott és természetesen a nappali fényt jelentő LED-es izzósort a szemöldökére.
A kocsi ugyan összkerékhajátst nem kap, de a vezethetőségébe belenyúltak megkapta a márka új Grip XTEND elnevezésű menetdinamikai csomagját, amelynek révén a kocsi tapadását folyamatosan monitorozza és beavatkozik szükség esetén a rendszer. Ehhez három féle üzemmódot is kínálnak (Expert, Road és Loose Groun néven), amely korábban csak a prémium osztály sajátja volt.
Az új modell háromféle új erőforrással lesz elérhető, ám kiemelkedik közülük a vadonatúj TCe 130 lóerős Start&Stop rendszerű motorja, amelynek fogyasztása a gyár szerint 1 literrel takarékosabb 100 Km-en, mint elődje.
A kocsi ugyan összkerékhajátst nem kap, de a vezethetőségébe belenyúltak megkapta a márka új Grip XTEND elnevezésű menetdinamikai csomagját, amelynek révén a kocsi tapadását folyamatosan monitorozza és beavatkozik szükség esetén a rendszer. Ehhez három féle üzemmódot is kínálnak (Expert, Road és Loose Groun néven), amely korábban csak a prémium osztály sajátja volt.
Az új modell háromféle új erőforrással lesz elérhető, ám kiemelkedik közülük a vadonatúj TCe 130 lóerős Start&Stop rendszerű motorja, amelynek fogyasztása a gyár szerint 1 literrel takarékosabb 100 Km-en, mint elődje.